Wednesday, November 12, 2008

kwn baru???

ayoLL..he's my fwen...old fwen..ms aku blajar kt kolej dlu aku knl dye ni..
[tp bru jmpe]..hee..bila??ermmm...3hr slepas aku dtg KL nih..
dah lm nk jmpe tp mcm2 halangan la..=)
we all juz msg jer..tp xpenah jmpe..erm ape2 mslah aku kngsi crita ngn dye.bg aku nasihat, semangat..[ye ke]hihi..

oneday,..aku bgtau yg aku dah de kt KL..so we all nk jmpe la..
erm 1st meet..[takut][suka]
::cmne ehk rupe dye ni??=p

pd hari nk jmpe tu..we all set date n time la..dye nk jmpe mlm..tp aku n dak umah ade plan [men bowling]haha...so aku ckp "pas men bwling" bru leh jmpe..tp dye xdpt dtg amik aku..cz keje..so dye suh kwn dye mai amik aku [E.i.d.a.n]...aku tkt gak dahla xpnh jmpe si eidan ni..then..dtgla mamat tu tgk aku men bwling..

aku tercari2..mn mamat ni..dah lewat ni..tp dye msg aku tny "men bwling lane bpe"...
aku bls msg dye...[lane 24] upe-upenye msg aku failed..PENDING..

aku ttggu2 smbil men bwling..aku nmpak la mamat kt blakang tmpat kitorang men..ye ke dye ni eidan???...pastu aku lyn jer bwling..tgk mamat tu dah xde kt blkg..dh blah..aku coll la ayoLL..

>>mn kwn u??xde pun..
>>eidan ckp odw..myb dah smpai d'mines..td eidan ade coll i dye tny nm u..
::[ermm...aku pu dah agk memg mamat td yg duk blkg tuh,yg tgk aku men..hahaha]..so aku dpt agk da..:)

after dat..aku coll dye ni...lor p k'oke plak..tggula dye dlm 10min...tp aku pun nyanyi 1lagu [RELA~inka christie] pergghh..lm xnyanyi...leh tahan gak sore aku.hahaha[perasanggg]..

hbis nyanyi..bru p jmpe ayoll ni..erm [not bad] ~~senyum~~aku xckp byk sgt coz dh ngntuk gler..bdn ah pnt men bwling...lepak kdai mamat..minum2..

pastu die hntar blik....
blikla umah...

No comments: