Wednesday, December 3, 2008

putrajaya

uwaaa..:(..aku dah start keje kat sini semalam..tapi tak sempat nk post kat blog aku nih.huhu.Semalam aku demam.Tak larat sangat..kepala pun masih pening lagi...kesian kat aku..

1st day kat sini kira ok la..sepatutnya aku start keje hari isnin..disebabkan kesihatan yg x mengizinkan aku p keje..tak berapa nk sehat..hehe..so aku bru start semalam la..

Environment kt cni ok banget dari tempat lama..hu2..jgn marah..best wooo..cm koporat dah se..ha2..but i feel lonely without kwn2 sepejabat gue..tengahari tak dapat nak makan ikan percik lagi kt anjung..so SAD..=(

Pagi tu aku kena install Eclipse..sebelum ni lum install coz aku gn pc ofis je..lptop aku lmbab gler..dah disebabkan duk cni terpaksa jugakla aku gn my laptop ni..lembab pun lembab lah..huhu

After dat,..we learn GWT [ Google Web Toolkit ]..erm senang cket la pada Strut yg buat aku naik menyirat...haha..tp dapat la jgk la ilmu cket..aku dh buat projek MOF [E-Perunding]..so fa so gud la.






Fuhh...garangnyer die nih...banyak cakap lak tu...huhu
erm..bosS diorang ke ni??nasib baik la die tak tanya pape..muahaha..

arini satu pun x buat pape kt opis ni..tadi tukar opis..dari bilik meeting ke kanti..haha..xdelah..blik besar cket tp meja jam meja makan ja..kerusi pun kerusi restaurant mana diorg kebas..huhu..

erm xpela keje jela..merungut je aku ni ek..kje leh buat ntah tidak,..haha
ermm..isau gak kje ni cz by nxtweek diorang nak..mampusS..tp sape yg buat prototype??

erm aku xberapa paham gak ni..pe yg dimaksudkan nextweek dah nk siap??xpela buat jela ape yg diorg nak..

No comments: