Tuesday, March 31, 2009

Jom Heboh Kuantan

Sabtu, 280309

Aku ngan my Lovely dear p jomheboh kuantan.Tak best sangat pun.Coz artis yang datang pun tak ramai.Suasana sangat membosankan.Tapi aku ngan tyunk xdela rasa bosan.hehe.Berkepit je kesana kemari.

Aku pergi melawat booth2 disitu.Sampai di Booth Hotlink, nampak la orang mabuk ngah joget.Lelaki.Memang die mabuk, dah tua plak tu.Tak sopan langsung, buruk perangai.orang lain layan lagu jugak.tapi xdela sampai camtu.huhu..Aku sempat jugak rakam.

Nak dijadikan cerita aku dah suka plak ngan artis berkumpulan ni.Sebelum ni suka lagu jer, tapi bila dah tengok face to face lagi sukaaa.jangan jeless.haha.Perasaann lebey.


Erm hensemm la die ni.nak tau sape diela Amir SOFAZ..Hensem kan??My tyunk leh jeless kat aku, asyikkk sangat tengok mamat ni.haha.




2 comments:

Nashrul Sabri said...

Kalau Avin Nurdamia Alhamra tengok template ni, dia akan kata, "tantekkk".. hehee.. Nice job sis..

Well done!!

Scha Abdllh said...

UD : Yeke?hehe..Thanx =)