Thursday, April 9, 2009

Ape yang aku merapu semalam??

Huh, semua tak masuk akal.Nak stop blogging ke?No,no,no..urm fikiran aku kacau je semalam.macam2 pikir.tapi betul gak, blog bleh merosakkan hubungan dan pembohongan akan dibalas dengan karma.

Well aku nak close acct Myspace, Friendster, tagged...soon..

Hee, aku nak happy jer, tak mo dah gelisah2, resah, gusar, sakit hati, sedih, nangis.Akan ku cuba untuk hindari semua tu,..insyaAllah.Semalam aku dah nangis puas2.Fikir kedepan jangan fikir kebelakang.Yang dah lepas biarkan ia berlalu.namun tak semudah yang difikirkan.

Aku masih tetap mengingatinya hanya sekadar melayan perasaan rindu.

Maafkan aku.Bukan mudah aku nak ucapkan sebegitu ku tahu kau tak akan menerimanya. Sorry seem to to be the hardest word by Elton John..

Aku nak heppy2 macam dulu.Aku dah tak larat nak hadapi semua ni sorang2.Bersyukur ape yang aku ade sekarang.

Aku nak mulakan kehidupan yang baru.Tinggalkan semua....





No comments: