Wednesday, April 29, 2009

Cerita 1 : Rabu/290409

Tepat jam 1008 malam, aku duduk termenung dibilikku yang redup. Dengan pandangan kosong, aku mengelamun jauh dengan penuh hikmah.. Apa yang telah aku janjikan, aku ingkari lagi, aku langgar lagi, aku lakukan lagi. Fikiranku hanya terngiang beberapa kesalahan yang benar2 mempengaruhi hidupku.

Aku cuba untuk menenangkan fikiranku yang penuh dengan rasa sedih dan bersalah, tapi tidak berhasil. Bertambahnya kesedihan membuatku menambah kenikmatan melamun. Kadang aku melihat kekiri, kekanan dan keatas. Sesaat aku tersenyum sendiri dengan memikirkan kesalahan ini.

Satu setengah jam sudah! tidak ada perubahan dalam otakku, selalu terlintas kesalahan yg telah ku perbuat hari ini, terus berdoa agar hati dan fikiran ku sedikit lebih tenang.

Aku cuba untuk mengambil se.....


bersambung..



2 comments:

atok said...

gamba besau kat belah kiri tu sape?
hehe ;P

Scha Abdllh said...

ahh?nape lak?hehe ;)