Thursday, April 2, 2009

Geram Betul la!!

Shitt r!!Bak kata Yah semalam.hehe.OMGosh shida said.hihi.Memang aku geram dan menyampah kat orang nih.Pagi tadi aku terlewat lagi bangun tido coz semalam kul5 baru tido.Haishh, 2jam jer babe.Ngantuk giler ni.

Semalam pegi karaoke ngan Yah a.k.a chunk, Nas, shida dan Ilah kat Metro Point, Kajang.Sebelum tu lepak kat Semenyih bersama budak kecik yang comel lote Avin Damia Al-Hamra, bersama Kak Mas Bondanya, dan juga abg Nas walidnya.

So, lepas makan, kitorang p melalak.hehe.Start pukul1045-0145.Fuhh, lama giler 3jam.Puas nyanyi la.Then, balik dah kul berapa.

Nak dijadikan cerita yang aku betui2 menyampah, geram ni pagi tadi masa aku dalam bus.Bersiap ala kadar jer, coz arini ade meeting kul0900.Aku sampai bustop dah kul0800.Arini tak dapat naik rapid takut lewat plak sampai.

Sri Indah yang tak indah pun sampai.hehe.Tak ramai orang.Besh bleh duduk dan rilek2.Ade sorang Mamak India ni, duk belakang aku jer.Dari Serdang sampai la Putrajaya, tak benti2 die bercakap ngan hp &+@$%&^/&~!!..Mau tak marah.kalah Karam Singh walia dan pembaca berita Tamil.Bising!bising!bising!!FadeUp ler woii.Shitt r.heh

Semua orang pandang kat die.Ape die cakap pun tak tau.Dahla kuat dan melampau.Memang menyakitkan hati.Bertimbang rasa la cket.

Parahh...




2 comments:

11 said...

siot je keling tu..dh memang dasar k*** tu ckp mcm nk 1 dunia dgr conversation n ayat2 dia tu...herm.....kalo gyena, off sure aku pun hangin

Scha Abdllh said...

gyna : haha..hangin 1 badan..=)