Sunday, April 19, 2009

Hantaran Kahwin Aku??


Whoot!Whoot.Perhatian.Hantaran kahwin aku adalah RM48,000.00.Fuhhh, mahal gilews.Sape yang letak mahal2 nih.haha.Nak gelak plak aku.

Alamak, tak kahwin la aku hantaran kahwin tinggi macamtu.Sampai ke tua ler menunggu calon.hikss.

Sebenarnya aku baru je layan kuiz kat facebook ni ha.."Berapa nilai hantaran kahwin anda?" quiz and the result is RM 48,000-00:

ANDA MEMANG SEORANG WANITA YANG HEBAT. semua lelaki angau nak kawen dengan anda. anda mempunyai ciri-ciri yang diidamkan lelaki secara general. bakal suami anda sanggup berbelanja besar untuk kawen dgn anda kerana takut anda terlepas ke tangan orang lain. tetapi anda tidak sombong dan angkuh dengan kelebihan yang ada pada anda.



2 comments:

eyna said...

owg jwb kuiz tuh dpt 13 ribu jew...
huhuhu
jeles2

Scha Abdllh said...

eyna :quiz.layann je.hikss