Monday, April 20, 2009

Ho!Ho!Merry Christmas.


Ho!Ho!Ho!Merry Christmas..hahaha.Dah giler ke ape aku ni??Bila masa plak sambut christmas ni.Dah lepas oiit.Sebenarnya today aku tak pegi keje.Sakit perut dowww..

Aku tak tau makan pe.Ohh, lupe maybe aku makan kerang rebuss semalam pekena ngan sos cili.Fuhh, best giler sampai tak ingat dunia.Musyukk nyer.huhu.

Makan ubat butir2 jer(aku tak tau pe nak sebut ubat ni)haha.

So, pagi ni gwe sakit-sakitan, duk umah jeler trang tantang.Lepak2, online, makan2, tido, toilet kua masuk.haha.Padan ngan muka aku kan.Nak pegi klinik, tercicir plak tepi jalan kang.huhu.

Tak tau nak buat ape so aku kemas2 umah , bilik aku dah macam tongkang pecah.Malu dek tikus, lebih dari sarang tikus..hihi.

Dah selak2 kotak jumpe la, topi christmas aku ni.hehe.Sempat lagi posing.Melaram jap.hehe.Aku masukkan semua barang2 lam kotak tu.Kemas sket.Rumah sewa camni la.Takde tempat da nak letak.nasib takde tikus jer.Lipas banyak la.hehe




p/s : Tak larat nak pengsan.



No comments: