Friday, April 3, 2009

Kereta Untuk di Jual

Maaf terlebih dahulu yer.Disini bukan iklan jual kereta, tapi aku nak cari kereta.Ada sape2 nak jual kereta dan tahu tempat jual kereta yang mudah berurusan dan pantas bertindak.hehe.

Pagi-pagi dah pikir nak cari kereta.pe hal?Buang tebiat ke aku ni?haha.Ngah bosan2 ni aku servey kat Mudah.com.erm banyak jugak la berkenan dan harga pun berpatutan.

Aku ni pkerja swasta dan baru bekerja lak tu.So agak susah la sket.Tapi aku dah dapat satu tempat jual kereta yang ok la.Tapi kereta Viva.Aku tak minat sangat.By the way i think its good coz semua ciri2 yang aku nak, ade pada tempat jual kereta tu.Bulanan la agak mahal sedikit.

Erm, camne ek??

Sebenarnya aku dah ade salesman yang tolong sekarang, so sementara menunggu aku pun servay la jugak kan..hikss






No comments: