Wednesday, April 15, 2009

Malu

Salam, dan selamat pagi semua, tak pernah2 aku mulakan entry aku ni dengan salam.Ishh, teruknyer.Ape nak jadi daa..

Hari ni satu perkara, dua perkara yang memalukan berlaku.Erm tapi lumrah la.Aku rasa semua orang pernah kan??takkan la tak pernah.hahaha

Tapi aku tak tau kenapa dua, tiga kali arini benda sam je jadi.Mabuk ke aku ni.Macam dah tak betul plak.

Pertama, masa nak datang opis tadi mengantuk jugakla.Hari ni dah la hujan.bestnyer dapat tido.Erm sejuk je.Turun je dari bas, sampai satu tempat memang berlumut pun jalan tu.Adakah aku tak perasan jalan berlumut tu??Tapi tengok pun dah, diredah jugak.Haishh...

Zrrrrrrrrr...mengelongsor kakiku kedepan.hahaha.Tiba2 terdengar suara perempuan terkejut.Langsung aku tak pandang ke arahnye.Buat2 bodoh dan tak nampak.hii. Malunyer. Pagi2 dah nak jatuh.Dah tau hari hujan, pakai jugak high heel ni.

Tu kat luar ofis tadi.Then nak pegi toilet sempat lagi kakiku tersadung kat kain baju kurung aku.hahah.nasib tak jatuh.Dah sampai toilet baru nak menapak, nak jatuh jugak.Pe hal ni???Peliknyer aku.huhu.

Ape yang tak kena pagi ni, 2 3 kali nak jatuh.Ade pape nak jadi ke?


**ngantukk




No comments: