Saturday, April 25, 2009

Mana semua orang oitt??

Aii, malam minggu je dah lesap.Mana semua orang pegi nih?Tak ajak aku pun kuar yer.haha.Roomate aku dah balik kampung tadi.Jeless plak.
Tinggal aku terkontang-kanting.huhu.Yang berjuta-juta on9 pun dah takde.huhu.
Korang kuar lepak mana ar??
tak ajak aku pun.hukhuk.Cian aku sorang-sorang.Ermm, nak lepak sampai lewat ngadap tenet pun bosan gak xde orang on9.Dahla tenet lembab cam siput.huhu..
Ohh, mental aku teruji...
Hujung minggu, waktu yang dinanti2kan semua orang.
Aku pun sama, bila hari ahad je dah berharap keesokan harinya adalah sabtu.haha.
tapi bila tibanya masa aku lak yang tensyennn, bosan takde pe nak buat.
Cuma nunggu nak tido ja.Jomler chat chit chot chut.huhu



Alahai ape kebenda tenet ni lembab bebenor ni.gerammnyer




No comments: