Thursday, April 9, 2009

Oppstt my Hp & Bra???

Hah pe citer ni??Jangan korang salah anggap pulak yer.Ni bukan n3 lucass yerk.hehe

Cubala korang teka, ape aku nak citer kali ni?Nak bagi suspen dulu ni.hehe.Aku tak pernah cuai, tapi kenapa lastweek jadi macam tu.Kalau tak habis aku, mana aku nak dapat balik ni.huhu

Ermm, aku kadang2 jer cuai bagai2.Tapi bab2 ni tak pernah pun jadik pada aku.Sangat2 careless sehinggalah pada petang Sabtu yang lalu aku mendapat pengajaran dan pengajaran juga buat korang.hehe

Ape kena mengena ngan BRA dan HP????

Andaian pertama : Ade orang amik pic aku ngah pakai bra..Oppsst..bahaye!!huhu..(Noty)..hikss
Andaian kedua :
Korang mesti cakap pasal gambar aku or someone pakai bra ke dalam hp kan..kan..kan??hee..tak baik tuuuu
Andain ketiga : Bla..bla..bla..Pape jela yerk.Aku dah malas nak pikir.hihi

Semua kat atas dan andaian korang semua salah.meh cni nak citer..Last week on saturday aku and kenkawang rumah nak pegi shopping barang2 dapur dekat Mines.Banyak benda nak beli, coz stok bulan lepas dah licin, giler habiss.haha.

So, sebelum cari barang2 keperluan rumah, we alls pegi ler jalan2 dulu.nanti kalau dah beli barang bagai semua takkan nak bawak masuk kedai.Kawan aku yang datang nak tumpangkan barang kitorang pun cakap cam nak buat kenduri.

Korang bayangkanlah banyak mana barang2 tuh..hihi

So we all, pegila usha semua kedai.Oppst tak semua kedai la.Sakit kaki woii.Aku tak shopping sangat, since aku balik kampung aritu duit dah banyak habis kat kampung.So, tak dapat nak berbelanja lebih.


Haa, telebey sudaa..Berbalik pada tajuk n3 aku kali ni HP & BRA? Aku masuk la kat satu kedai ni.Untuk perempuan sahaja.Faham2 sudah yerk.hehe.Mestila kedai SKIVA or whateverla, yang jua bra2 bagai2 lah.

Aku ngan Sue kawan umah aku duk pilih2 mana yang berkenan.Yang len semua dah blah.Tinggal aku ngan SUe sahaja yang masih mencari.hehe..Hp aku berbunyi.Mesej masuk, "Ishh, sebuk jer mesej ni nak cari barang pun susah", cik hatiku merungut.Mesej aku abaikan, dan letak di atas timbunan BRA tadi..

Aku pun dah puas membelek, sue pun sama, masing2 dah ade yang bekenan.SO pe lagi kitorang pun blah dari situ..Lastly aku nak amik hp, konon nak balas mesej tadi.Tiba2, hp ku tiada dalam beg.mana pegi.Ohhh tidaaaaaakkkk!!!!Sueeee....... aku jerit, tiba2 sue terkejut..

******
Nasib aku pada hari tu sangat baik..Alhamdulillah, coz aku tak berada jauh dari tempat Bra tadi.SO, aku ngan Sue pegi cari.Masalah lagi.Ishh, volume hp aku slowkan malam tu, so tak berapa dengar,..tensyenyer...sue terus dial.dan aku sedang mengali2, haha...

Ohh, kenapalah aku cuai sangat.lastly jumpela hp aku dibawah timbunan BRA tadi.Berdebar giler.Patah kaki kalau takde hp tadi.Kalau orang len nak beli bra kat situ, dapat hp percuma lagik.hehe

So, begitulah ceritanya..dan secara tak sedar karangan aku ni telebey sudaaa.haaha =)

p/s: kepada korang semua, hati2la, kerana sikap cuai inilah akibatnyer..



1 comment:

atok said...

bra pong nk curik nset haha