Saturday, April 18, 2009

Pelik ngan perangai lelaki??


Ape yang pelik ngan perangai lelaki e?Cuba korang pikir?Lelaki yang baik ikut kata perempuan, lelaki yang baik ikut perempuan pegi shopping,pegi spa, saloon,lelaki yang baik mengikut atau memahami perangai pompuan, nak duit bagi, nak kreta bagi, nak itu, ini...tapi yang ni lagi pelikkkk!!

Lelaki yang baik camne perempuan mahu??

Lelaki yang baik pompuan mahu ialah yang adil, saksama.Tapi ni cam dah berpoligami.hehe.salah masuk topik lak ke.erm, memberi yang hak kepada yang berhak.Tapi pape jela yang korang rasa baik kan.

Kadang2 pompuan ni bukan mintak lebih pun, sikit je untuk memahami, tapi biasala certain perempuan yang nak berkepit ngan bf die 24jam.Semua tempat nak dibawanya, nasib toilet perempuan lelaki takleh masuk.Dah nama toilet 'PEREMPUAN".haha.Kalau camtu kawen jela ek.hee.

Tapi tak semua perempuan mcm tu.Macam aku sendiri,ada masanya suka keluar dengan kawan. Aku tak pernah halang dia nak hang out dengan kawan2 dia.We need some personal space...Doesn't mean kalau dah couple kene wat semua benda sama2.Tapi kadang diorang kua lepak aku pun terasa risau jugak, yela bila dah lepak ngan geng2 mulalah jadi single, menggatal plak kan.Usha awek sana sini, itu yang takut dan risau.Walhal takde pape pun, tapi kite je yang pikir begitu.Kesiann..Satu topik nak cari gaduh.haha

But memang tak patutlah g facial bawak bf...x ke mati kutu mamat tu nanti....silap hari bulan dia usha minah kat spa tu.baru padan muka..

Aku sendiri pernah camni dulu, pegi saloon ngan die then, nunggu tak lama sangat la coz gunting rambut, kalau buat rebonding lagi la 4jam ko nunggu bang.haha.Berbalik pada cerita aku, ramai gak gurls yang gedik2 kat saloon tu, takut jugak nantikan di usha boy aku waktu tu.haha.Tapi bf aku takde la nak menggedik.Tapi itu kata hati aku, kalau die nak sorok2 aku tak nampak la kan.Takde papela kot, jangan pikir negatif jer.

Some things we can share with our partner,somes may not necessary...Especially kalau melibatkan hal perempuan...Tapi kalau ade minat yang sama lagi syok.Kalau dulu selalu pegi shopping sama2, sanggup tunggu lama2, then pilih baju yang sesuai, suka fesyen gak lagi okey.hehe.Bila aku nak berpakaian tanya pendapat die.Cam hobby pun sama la.Lagi seronok.


p/s : tiba2 plak nak buat entry pasal LELAKI..hee



3 comments:

hakeemzamry said...

btul2..guys x ske klu gf dieorg asyk nk bekepit 24jam je.
but then gurls...pls la understand org laki bkn lepak je nk usha awek..kiteorg ni ade gk hal lain drpd nk tgk awek je..tp kdg2 tu ade gk tgk je la..xde luak mane pn..muahahahaha..
as long as u trust ur bf..nothing gonna happen.trust me.=)

atok said...

hehe cerita cinta ;P

Scha Abdllh said...

hakeemzamry : eh,..luak la.dah terbeliak mata tgk aweks laen.hahaha


atok : cinta ke?erm memory lama.huhu