Sunday, April 19, 2009

Shushi & Fast Fourious

Semalam kul7 lepas masak2, kuar date.hehe.Tak sempat nak makan sweat sour yang aku buat petang tu untuk makan malam.huhu.Siapkan diri, mandi then die sampai pukul 7 gerak ke Cineleisure nak tengok movie Fast Fourious.Tapi aku nak tengok cerita hantu.hehe.Coming soon yang baru kuar tu.Erm memandangkan dah lama aku nak tengok Fast Fourious, walaupun dah basi, tapi masih ramai orang.Ketinggalan ke aku ni??tak lagi kan.heheBest jugak FF4 ni.Yang tak best Letty mati.Aku tak suka kalau hero-heroin,watak best2 ke in the end diorang mati.huhu..Kecohhh.;)

2 tiket Fast Fourious

Movie start kul9.40, kitorang pegi isi perut dulu yang dah kekosongan menanti makan sweat sour tak dapat so japanese food - shushi menu utama for dinner last nite..hehe

Alamak, garangnyer die..huhu.Tak senyum pun.hehe


Lepas tengok movie, mata pun dah takleh blah, ngantuk, terus je balik rumah..tido..zzZZZ..



p/s : Thanx dear for last nite.Misshu.Muahhxx.Rindu dah lama nak makan fried Oyster ngan Kuew teow kerang.erm besshh.





4 comments:

nia salina said...

hello is ur bf name saf?muka cm kawan lama i la..reply at my page k

Scha Abdllh said...

yup he's safrin ;)kawan u ek??

SAFocate S0M3THiN9 said...

errr.. i am so infamous. -.-'

Scha Abdllh said...

famous, infamous..

janji nti bwk i p mkn fried oyster tau dear..muahxx ;p