Tuesday, April 21, 2009

Topup Siya??

Susahnya hidup ni kan.Tapi, kita masih bersyukur coz masih hidup senang walaupun susah.Macam mana tu??haha.Aku betui-betui sengkek-kek bulan ni haha.Tak malu betul.Biasala kan lumrah hidup, anak2 bujang nih.hee.Mak, bapak jauh, hidup merantau lak tu.Keje2, tapi selalu je tak cukup.

Tadi anak buah aku Epi, yang n3 aku tulis Xcident 3minggu lepas tu ade call aku, saje tanya kabar.Ishh, terbalik plak sepatutnya aku ni mak sedare die yang call, ni tidak.haha

Takpela, die sayang Mak Ucu die ni.hee.Kesihatannya dah bertambah pulih.Okla, boleh jalan2, dah bleh berlari kot.haha.Jahatla aku.Patah tulang rusuk leh berlari ke, baru 3minggu.Ishh2..Lepas talk2 ngan die Mak aku lak nak cakap.Ishh, rindunyer dengar sore mak, nak balik jer kampung skang.huhu.Aku ni sensitif sket.Anak bongsu camni r.cehhh podahh.ahaks

Awat tajuk Topup siya???Takde kena mengena je kan.hihi.So, tadi sebelum letak hp, sempat lagi mintak ngan aku, "Sue (mak ucu), topup siya (Seringgit)??"..haha..nak gelak aku, asyik tu je tdie au sebut ek.Muka topup ke aku ni??heh..Kalo balik kampung jer, sue topup siya, walaupun die pengguna celcom tetap dan aku pengguna maxis tetap.haha.Bley ke share??haha

Sorila sue xde credit.RM0.00 sen.huhu.

Topup Siya??

No comments: