Wednesday, June 17, 2009

Adakah panggilan memujuk

Trutt..trutt..1 mesej masuk..

"Abang nak call Sha ni"


Bila aku dapat mesej camtu aku bersedia nak kua.Cakap kat luar.Takdela nak cakap slow2 cam cakap lam kelambu kat opis ni.


"Kenapa ni cam nangis je"


Aku diam..dan berdehem..control suara..hehe


"Sha nangis ea?Ni bukan selsema nangis kan?"

(Memang..aku nangis dan slesema)..


"Dah bakpe ni?..ni yang abg malas call bila nangis"
"Sha PMS..sakit ni"

"Tadi ade ke Sha bagitahu yang sakit?Biasanye semua mesej kat abg, cerita kat abg?"
"Dah tadi 1jam baru nak mesej..bila SHa nak cerita?"

"Alaa, tadi abg ngah bersiap2"
"Dah takleh bagitahu ke nak bersiap??ni dah gerak baru bagitau"


PotpetPotpetPotpetPotpetPotpetPotpetPotpetPotpetPotpetPotpetPotpetPotpetPotpet!!!

Gaduh..sentap dow..semua ada.Dahla bungi angin sepoi2 kat dia.Bila aku kuatkan suara dia cakap aku tinggi suara plak.. Dah tak dengar..Aku tinggi kanlah suara.duhh!

At last..


"Erm takpelah nanti abg call..bye"
"k..bye"


***
Trutt..trutt..1 message


"09859947746254552"

Hehehe..dia bagi no topup..RM5 jew..haha..Pujok aku ke?Hurm..Aku dah topup then tak reply pun say thanx..Sakit hati u..Last2 dia mesej.

"Dapat topup?"
"Em..dah dapat"

"Erm..kut tak sampai lop mesej..xrespon ekpun..Merah mata, hidung or!"


Hahaha..nak gelak aku..skill memujuk..wat lawak ek dia ni..


p/s : Sesungguhnya buruk perangai bila wanita ngah PMS..huhu..Jaga2 yer.. >_<
p/ss: Dialog loghat ganu yerh.Sesungguhnya aku anak tganu..budu, kepok weyh..hehe

2 comments:

enyheartsdiamond said...

bersyukurlah kerna dya syg kamoo~

Anonymous said...

:D
nop ngajuk gop eh..
bulih topup free supo sha..
haha..