Wednesday, June 17, 2009

Gumbira rasanya hati

Hari ini kesihatan aku masih tak mengizinkan.Selesema makin menjadi2.Aku tak larat ni.Tapi masih dalam keadaan gembira..hehe.

Semalam aku tido agak awal dari hari biasa.Kul10 dah gelap gulita bilikku.Makan ubat pun tak jadi hape..ni yang aku malas nak makan ubat.Kul 1205..Someone call me.

Aku dah lena giler tido, dibuai mimpi dah..tiba2 hp berbunyi.LOL!Kacau aku pepagi..Aku cakap ape pun tatau.huhu.Mamai dah.

Trutt..trutt..1 mesej masyuk..

"Sha ei, MyV Sha ade dah kat rumah ea,abah wat balik..hee.Leh r abg test drive.."

Ohh..tidak aku nak balik..huhu.Gembira sesangat ni lol!!..Haa..tak aci2 dia drive dulu.AKu nak jugak.huhu..

Sedihnyer.Tak dapat merasa.huhu..Tunggu hujung bulan la ni.hurmm..dapat tengok gambar je ler yg dikirimkan..huhu..sedih2..


p/s: Akhirnya impianku tercapai..dengan hasil titik peluhku sendiri.Love u all yang tolong Sha..Especially my Beloved n his father Uncle Lee a.k.a Father in law..hehe

8 comments:

J3zz3lb3ll G' said...

wah bestnya dpt apa yg diinginkan...so sweet bapa mertua tu..hehehhe

SASYA WILLIS said...

gyena : oh bapak mertuaku..haha :P

Fah said...

wow..bestnye..tahniah aisyah...^_^

SASYA WILLIS said...

Fah : 10's Fah >_<

Eyda Chan said...

yeahhh best!! pas ni x yah penat2 naik bas lagi kan.. bestnya dia dpt bapak mertua sporting ni.. ngee!!

aduka said...

kete 2nd ke?

SASYA WILLIS said...

yelorr..ini je yg mampu :)

aduka said...

orait la tu..