Tuesday, June 9, 2009

Handphone akuuuuuuuuuuuuu..

Kejutan demi kejutan aku dihujung minggu ni.huhu.Apa yang aku nak habaq..hp aku masuk jamban sudah.huhu.Takde da N70 aku tu.Dah 2tahun aku pakai.Last2 ni yang jadik kat Hp aku.Cuai sangat2..Benci2.

Aku pun dah malas nak cerita mengapa dan bagaimana terjadi.Sakit hati..Sekarang no semua dah hilang coz segala nombor telefon aku simpan dalam memori HP.Satu pun takde dalam simcard.

So kepada sape2 aku tak contact tu.Pandai2lah contact aku atau mesej aku n bagi nombor.Yang ada sekarang 5 nombor je lam Hp buruk ni.huhu

Sedey2...Pasni takde la lagi pic2 yang nak di update.huhu..tunggu akhir bulan la cari hp baru..Hoped..

5 comments:

joegrimjow said...

ni buat apa masuk hp dlm jamban ni?
haha
kantoii

Scha Abdllh said...

joegrimjow : otak kuning..haha..hp lam poket doww..huhu

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

sayangnyeeee!!!
takpe2,doa2lah ade kodok berenang selamatkan hp tu.. |
:)

Scha Abdllh said...

p.merah jambu : Kodok ek?huhuk ;(

aZhuda said...

sianya syasya..
xpe2 beli hp bru k bila dh dpt gaji..