Tuesday, June 16, 2009

Hari yang memenatkan

Aku sampai opis jam 0100PM..Agak lewat dari hari2 biasa.Aku perlu menguruskan dokumen2 penting untuk dihantar ke kampung.Dengan keadaan diriku yang tak berapa sihat.Selsema yang menyakitkan.Hahchuss!! 2 3 kali aku bersin dalam tren.Amat memalukan..

Tempat pertama aku pergi adalah Bank Islam Jln Raja Laut berhampiran SOGO.Semalam aku dah pergi tapi ada sedikit masalah teknikal.So, tak dapat nak amik statement bank.Aku terpaksa menunggu 1jam di luar BIMB.Waktu beroperasi adalah 0930, terpaksalah nunggu disitu.I hate waiting..

Selepas selesai urusan di BIMB, aku mencari Pejabat Pos, urusan terakhirku.Lepas jumpa pejabat pos kira sattle semua kerjaku.Jalan2 sambil bertanyakan orang.Semua taktau..Aduhh, susahnye berada tempat orang di bandar besar.Kepala aku dah berpusing, kugagahkan jua dengan badan yang dah lemau ni..

Aku amik keputusan pergi ke MidValley kat sana ada pejabat pos.Risau jugak takut sesat lam Midvalley tu.huhu.Takpe2 Try n Error...Sesat pun sesatla.Aku cuba ingat apa kawan aku bagitau semalam,katanya Pejabat Pos kat tingkat LG within Jusco.Aku masuk ke Jusco dan turun ke LG.Alhamdulillah ada pun depan mata.Sukanya aku.hahaha..Berakhirlah pencarianku dan pengembaran aku pada hari ini dan semalam..

Ohh..aku tak larat, nak pergi opis lak..Hurm...nak pegi BTS naik ERL or naik bas dari Serdang.Poket dah pokai ni.hehe.So, aku amik keputusan naik bas jer.Tunggu plak lagi 45min kat bustop tu.Tension aku.Hidup penuh dengan penantian.Seksa badan.Dahla tunggu tepi jalan berhabuk..Lagila lemau badan aku ni.Korang tak kesian kat aku ke?Cakapla, kesiannn..heehe

Bak kata orang tuu kan..."Seorang gadis yang manja, tapi hidup berdikari"..hahaha..walawey..
Yeke??

Sekian..

p/s : Dari pagi tak makan..Perut dah berkeroncong.gtg..daa :)


4 comments:

Eyda Chan said...

yeahh itu dia wanita yg manja tapi idup berdikari.. waa salut u..

cheessee!! take ur rest ya.. ciannn dia..

joegrimjow said...

hoho
bese la tu bnak keje
nanti2 ok la
pandai jaga diri
oastu ley la jaga anak sendiri plak

apakah???

J3zz3lb3ll G' said...

bagusnya berdikari...kita ni sama, biasalah jadi anak rantauan mcm ni la gayanya. sakit pun sorang2 kan...

SASYA WILLIS said...

gyena : huhuk :( cedey plak kan..hurmm