Thursday, June 11, 2009

Keyword Hits

Sedang asyik aku menyemak nuffnang aku arini..tiba2 kulihat keywords ni.hehe.Nampak tak??Zoom la.Takleh zoom eyh?Besarkanlah mata anda.Alaa klik je imej tu ek..Namanya takleh dinyatakan disini.Marabahaya..Nanti dijumpanya orang or pekerja disini mampus gue.haha.Malu aku.

Dulu pernah ada entri aku pasal mamat ni.Menjadi siulan gadis bukan teruna tau.hehe.Kawan aku minat kat mamat ni.Boleh tahanla kehenseman beliau.Last2 tadi terkejut jugak aku tengok kat keyword hits tu ada nama die.Hurm mesti seseorang sedang mencari.Alamak kantoi la.haha.

Aku pun try ler search jugak tadi.Hoo, ada belog tapi tak tau sape punye.Tapi pic dia pun adala.Kalo kawan aku tengok mesti suka punya.haha


p/s: Viewer dan duit aku dimerahkan.Malu dow..haha.Sikit saje.tapi aku berbelogging bukan untuk duit.hehe..



3 comments:

joegrimjow said...

pernah dpt pon nuffnang
huhu

MiSTa NaIm said...

eleh..salah ke kalo blog utk nak cari side income ..hehe..lagipon beta mmerlukan fund utk tampung idup sharian ma..

Scha Abdllh said...

Mista Naim :

Pembetulan disini yer..hehe.

tak cakap pun blog cari side income itu salah..adoii.. ;P

i brblogging sekadar suka2..dapat duit alhamdulillah :)