Thursday, June 18, 2009

Pesta Malam Indonesia Winners!

Klik pic ni kalo tak nampak..hehe

Congratulations Lucky Winners!


You have all qualified for the following prizes :

2 Tickets to Pesta Malam Indonesia
2 iTalk Mobile Dialer
2 Pesta Malam Indonesia Posters

Please collect your prizes at the day of the event @ Car Park A entrance.
Contact person: Shahrin
Mobile : 0122222222..hehe


Semua dua dua...so sape nak ikut aku??haha.Lagi sekali aku menang contest.Dulu kan contest David Archuleta..So now tiket PESTA MALAM INDONESIA.Lastday aku masuk contest kat PMi3.hypp.tv..Saje try contest..so aku dah menang ler.

Tak caye ke??haa sampai masa nanti aku tunjuk kat korang yang aku berada di sana.Walaupun hati aku tak gembira tapi ku cuba gembirakan juga hati yang sedih separa gila ni..huhu.Dah lama aku tak buka mail aku.Last tgk mesej dari ni haa...Cam tak percaya je.Jangan jeless..hik2.Ade luck jugakla aku ni kan.hehe


Kalo yang nak jugak pergi tapi takde tiket sila la yer beli tiket yang tertera dibawah :

20 June 2009, 10am - 5pm. Stadium Bukit Jalil (Carpark A), Kuala Lumpur, Malaysia. Tickets RM60 available with RM10 iTalk cards or at all Music Valley Corner outlets. Main concert at 10am; mega concert at 4pm. More info at http://www.pestamalam.com.my/

4 comments:

atok said...

kan best kalo konsert ni ade ungu.
huhu

SASYA WILLIS said...

atok : xpela xde ungu pun dewa kan ada.hehe

Seri said...

ahaha geram giler..tak dapat pi..sbb my brother engage esok!!! adeiiiii...sape nk satu lg tiket? anyone....???

SASYA WILLIS said...

seri : alaaa yeke?rugi2..hehe.

Takpe abg lebih pnting..

meh bak sini tket.haha..tamak2. :P