Thursday, July 2, 2009

Alamanda

Semalam lepas balik keje terus ke Alamanda.Teman opismate aku g jenjalan.eheheh.Bayar bil maxis lah.Korang rasa aku shopping mopping tak.haha.Ratu shopping kan, tak sah klu aku tak shopping.hehe..Takdela, aku tak beli pape pun.Amik duit makan je kat foodcourt tu.Kalo korang nak tau semalam tu r kali pertama dalam hidup aku, aku jejak kat Alamanda tu.hahah.Lawak kan.Dah lama duk sini, semalam baru pegi.Cam best r jugak..tempat yang romantik sesuai nak berdating.ngee.
Tajuk story Alamanda, pic hujan..hehe.Balance2..;p

So, balik pun lewat la jugak.Sampai umah kul9lebih..Penat lor..Balik terus mandi.Then kawan call ajak jumpa, minum2.Aku pun tak tolak la.Coz dah lama tak jumpa dia.Pas minum2 kat Syed Bistro terus je balik umah.Ngantuk campur penat.Terbukang aku tido sampai 0720 tadi.ahaha..Agak lewat untuk pergi kerja..

Hujan lebat bestt oo tido..Tadi aku redah je hujan ngan bangla2 yang berebut naik bas tadi..Erkk..bau yang kurang menyenangkan menusuk hidungku.Erm okla..selamat berjuang untuk yang bekerja.hehehe.Have a nice day.. :)


p/s: Hujan2 best tido ohhh..hehehe


No comments: