Saturday, July 25, 2009

Cherating Part II


Semalam mandi manda amatlah best.hehe.Tapi aku mandi sesorang je.Dia tak mandi coz badan tak larat, baru pas main bola sepak.Hurm nila yang aku tak suka..dah tau nak jumpa nak mandi p main bola sepak jugak.Pastu penat nak jalan2.Takpelah janji aku happy semalam..Ni je gambar semalam yang aku edit.Yang len2 ada lagi tapi cam sama je.

Aku pegi pantai dalam kul6 dah masa tu.Ramai couple famili mandi manda.Biasala la kalau hari minggu memang penuh kat pantai cherating ni..

Ada 2 pasang couple ni ngah mandi manda.Barang2 yang diorang bawak berkelah adela kat bawah pokok besar, pastu datanglah makhluk comel itu memakan bekal yang dorang bawak.hehe

Pastu si awek ni pegila kat barang2 diorang.Yang aku nak gelaknyer, pandai giler monyet tu.Dia tau perempuan datang, tak lari pun.dukk je kat situ sambil makan ape ntah.Perempuan ni halau la si monyet..leh dia buat dedd je.ahaha..Dia tau perempuan takut, so buat bodoh je..

Sekali la, si bf dorang datang terus monyet ni lari, panjat pokok..haishh pandai betulla monyet ni. Ngan perempuan dia tak takut ek.Mesti monyet jantan ni.hehe

3 comments:

joegrimjow said...

wahaa
bahgia je yek
besh besh

NAZ said...

pweiiitt sexy tuu haha

atok said...

bestnya dok kat pantai berdua.
eheh