Saturday, July 25, 2009

Cherating Part II


Semalam mandi manda amatlah best.hehe.Tapi aku mandi sesorang je.Dia tak mandi coz badan tak larat, baru pas main bola sepak.Hurm nila yang aku tak suka..dah tau nak jumpa nak mandi p main bola sepak jugak.Pastu penat nak jalan2.Takpelah janji aku happy semalam..Ni je gambar semalam yang aku edit.Yang len2 ada lagi tapi cam sama je.

Aku pegi pantai dalam kul6 dah masa tu.Ramai couple famili mandi manda.Biasala la kalau hari minggu memang penuh kat pantai cherating ni..

Ada 2 pasang couple ni ngah mandi manda.Barang2 yang diorang bawak berkelah adela kat bawah pokok besar, pastu datanglah makhluk comel itu memakan bekal yang dorang bawak.hehe

Pastu si awek ni pegila kat barang2 diorang.Yang aku nak gelaknyer, pandai giler monyet tu.Dia tau perempuan datang, tak lari pun.dukk je kat situ sambil makan ape ntah.Perempuan ni halau la si monyet..leh dia buat dedd je.ahaha..Dia tau perempuan takut, so buat bodoh je..

Sekali la, si bf dorang datang terus monyet ni lari, panjat pokok..haishh pandai betulla monyet ni. Ngan perempuan dia tak takut ek.Mesti monyet jantan ni.hehe

5 comments:

joegrimjow said...

wahaa
bahgia je yek
besh besh

naz said...

pweiiitt sexy tuu haha

atok said...

bestnya dok kat pantai berdua.
eheh

lin said...

視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,色情

小美冰淇淋Paul said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社