Sunday, January 31, 2010

I hate myself


11:24am

Keadaan semakin rumit. Kenapa aku kenali dia?? Kenapa aku mesti jumpa dia dalam hidup aku? Kenapa?? Aku seakan menjadi benci terhadap diri sendiri. Jalan yang aku pilih ini telah membinasakan diriku sendiri. I hate myself. Aku nak jadi seperti orang lain. Hidup dalam kegembiraan, ketenangan yang penuh dengan keceriaan.

Aku sayang dia. Aku cinta dia.


Ya Allah berikan aku petunjuk ke jalanMU. Aku benci akan diri sendiri. Aku benciiiiiiiiiiiiiii. Adakah ini balasan yang aku terima dari segala perbuatan ku? Adakah ini hukuman yang Kau berikan kepadaku Ya Allah. Sesungguhnya aku terima dengan redha.


4 comments:

FR said...

sabar ye akak :)
things happen for a reason .

annadzirah said...

sabarlah.
cekalkan hati.
(:

joegrimjow said...

rilekkan diri dengan berym

hidayah | salim said...

bakpe ni sya?? sabo neh..