Monday, January 17, 2011

Jiwa memberontak

Hari ni aku teramat bosan. Pegi keje macam tak pegi keje. Orang cakap baik duk rumah. Hmm, bosan hidup camni. Bila otak aku dah semak, rasa terlalu bosan, aku mesej dia.tetttttt! Dia plak buat hal la plak.Mesej aku bukan nak rfeply cepat2. Bila dah reply tunggu lagi mesej nak direply. Sampai 4x mesej baru dapat. Bila aku marah2 cakap aku cari passal!!

Pastu datangla semua benda yang aku ungkit.Ungkit ke?Ishh soklan pedasss. Aku geram sakit hati,biarlah kali ni nak jadi ape pun. Sampai bila dia nak macam tu. Gerammm sangat2!! AKu malu..malu pada kawan2 aku, dan malu juga ngan kawan2 dia. Mesti orang tanya nape aku nak kat dia. Sebab semua orang tau dia camne. Aku tak kisah dia sape2, sebab hati dah sayang.

Oleh kerana sayang, hari ni aku tegur dia secara elok. Kalau mak ayah dia takleh tanya aku cuba tanya dia arini. AKu mesej dia skarang, tapi jawapan masih belum ku terima.

Aku sayang dia, aku nak dia jadi suami aku, kalau lah jodoh aku ngan dia..Aminn.
Now aku baru je terima mesejnya. "Tadi hal len, ni hal lain plop"

Ahh naik giler rsanya..dah 3tahun bila dia nak berubah!!!

Kawan aku pernah cakap kat aku, buat solat istikarah. Tapi aku takut takut takleh terima kenyataan. Kawan aku gelak je bila aku cakap camtu. Bodoh kan jawapan aku. Mungkin Allah dah bagi tu takdir kita, kita kena redha,..cuma aku takleh terima lagi.

Harap aku dapat buat solat istikarah tu. InsyaAllah..Ini juga soal masa depan aku. T_T


1 comment:

hidayah | salim said...

same ngan yah..takut takleh terima kenyataan..hukhuk