Sunday, April 17, 2011

Actionnnnn!!

Roll..camera..actionn! Wow cam nak berlakon je kan.. Btw harini ade shoot yang melibatkan aksi sedikit.. kena berlakon la jatuh dari tangga , tergelincir..macam2lah.. adei sakit badan2 tapi sukaa..hehe bukan suka sakit badan tapi suka hasilnya. :) tak sabar rasanya nak tengok gambar2 tu nanti..

Bajunye kemeja putih dengan skirt pendek hitam dan berkasut PINK!aww..haha kasut tu dipilih oleh photographer..so pakai aje la..nak cari merah tapi xde plak..xsempat nak pegi usha tempat lain... Photoshop ade ape barang kalau tak guna kan..so edit ajelah kasi tukar kaler merah.hehe

So, aku kena jalan 2 3 langkah sambil bawak file dan marah2 pekerja dalam telepon.. lepas tu buat la aksi kaki 'terpeleok'(btul ke eja camni?)haha..kertas2 bertaburan diatas jalan raya..tu je aksi kena buat..tapi nak dapat 1pic yang betul2 photog tu nak mak aihh..sampai shot yang ke berapa ntah aku betul2 jatuh..calar lutut Mak tauu..huhu Kurang 1ribu hantaran..hahha :P

Adeii...sakit kaki aku..tapi aku teruskan jugak.. nak dapatkan yang terbaik..alaa sakit sket je pun..tapi bila mandi terasa la jugak pedihnye.hee .Lepas selesai shot jatuh tu..nak kena buat shot jatuh tangga plak..huhu

Fuhh penat giler arini.. sampai rumah terus mandi..tapi skang ape yang aku rasa cam nak DEMAM.. omaigucci!i nak keje besok...wuwuw..arini cuaca panas giler kot..shot kat putrajaya tau2 jelah..pnasnyer..fuhhh..skarang dah selesema, mata berair je..perut dah lapar..nak makan tapi kedai jauh..masak megi la gamaknyer..huhu balik tadi terus aku sambar jeruk pelam mak buat..sedapp emm..haha sah aku sakit perut nanti..hee


Ni jeruk my mom yang bekalkan..1tabung dia kasi bawak balik KL..hehe sok bawak opis konpem habis.


Okla uollss kita nak mandi makan megi..huuu jom sambung muka buku lak.hee jumpa lagi dilain cerita ok :)

No comments: