Thursday, April 28, 2011

Colgate TVC



Last weekend..orang bercuti ku bekerja..boleh tambah duit poket.. bukan senang nak dapat rm400. Bila kena keje macamni suka je..enjoy..tapi bila duk opis..merana jiwa..hahah teruk sungguh perangai.


Dapat panggilan daripada seorang photographer bagitau ada job. Nak duit pegi..xnak xde duit..aku ape lagi ON jela...laju je bangun kul6pagi..hahah orang jemput takpe..bas disediakan semua. Makanan bfast, lunch, minum petang memang tiptop!!perghh..naik berat badan aku hari2 makan sedap..lauk banyak plak tu..kalau boleh semua nak rasa..tamak haloba!haha

Lisa my new fren..suka buat lawak..

This is 1st time aku pegi shooting TVC, sangat best walaupun penat.12jam kerja.huu dapat jumpa ramai kawan dapat kenalan ngan geng2 chinese jugak.. sesetengah chinese ni bukan senang nak jumpa yang ramah tamah macam aritu. Semua baik2 mahu lelaki atau perempuan. Cuma ada satu haritu, ada 2org gadis chinese ni.. dahla sombong pemalas plak tu..eee sakit mata aku tengok.. owner agency pun geram je tengok dia tak buat keje..curi tulang..terus report kat agency chinese girl tu.haha pdam muka.


Btw, shooting aritu kami2 semua talent ni extra aje..huhu kalau de kat tv nanti akula yang pakai baju kebaya oren..konon2 bercakap ngan sorang mamat nih, sambil tengok seorang doktor menemuramah seorang pengguna colgate..hehe bila lah agaknye kaluar tv kan. :P

2nd day pakai baju kemeja coz aritu untuk iklan omputeh plak..yang berbaju kurung pakai tudung semua tu untuk iklan melayu.



Now, aku rasa sangat berminat nak aktif dengan mana2 agency..banyak dapat job..daripada aku sorang2..kalau dulu nak sorang2..tapi apakan daya xleh cari makan.. orang asyik nak shoot free je kan..huu Weekend nanti sangat pack jadual aku..3hari cuti 3hari pegi casting n briefing. Casting untuk drama bersiri dan casting satu talent agency..then briefing pada ari sabtu untuk runway show Woman of Malaysia!!

Huhu..dah semakin busy nampaknye pasni..hee






No comments: