Tuesday, June 21, 2011

gcb !!


GCB xbest sangat pun...aku lagi suka prosperity..wuhuu..nak makan tunggu tahun baru cina la dulu. Tadi otw balik keje terus pegi Mines nak amik duit dan bank in dekat Sheira D'Touch.

Kenapa?? Sebab kakak ku dah bank RM100 suruh beli mekap. Aduhh kakak ku..hahah bukan dia nak mekap sangat pun..tapi untuk anak2 dia..membazir je kan.. xpelah ku turutkan aje..bukan duit aku pun..hihi

Total barang mekap xsampai RM100 pun. So balance aku beli la GCB tadi.. hajat nak makan Carls Jr...tapi malas plak nak kehujung dunia Mines tu, so singgah ler McD ajo..

Btw, tujuan utama nak bank in duit tak jadi..aku lupa....lupa..yg nilai nak bank in RM86. So mana la boley bank in duit RM1 Rm5 tuh cik scha oii..duyaiii...

Nampaknye sok jugak kena mintak tolong kawan transfer dari akaun dia..huhu Megat lagi jadi mangsaku untuk shopping on9 ni.haha Selalu mintak tlg dia..hihi jangan mara Megat yer! :D

Pelik kan aku sendiri belajar IT, keje IT tapi diri sendiri sukar nak mempercayai on9 Banking ni..satu bank habuk pun tadak on9 Banking..Takut nak guna...takut duit hilang la..hahah macam2!!



No comments: