Wednesday, June 22, 2011

Mood kembali tenang

Dengar pun cakap aku suruh tempah baju melayu!! dah 2 3 4 kali bagitau tapi tidaknyer hantar kedai.. Almaklumlah lagi 1bulan lebih kot nak puasa raya..sape yang nak amik tempahan. Sebab tu la aku bising 23hari ni.attoii!

Macam mak tiri je kan aku nih! Sape tak marah? Tak terasa hati kalau kain yang korang bagi tu beli jauh2 untuk dia tapi boleh buat xtau aje kan.

So...ape yang aku buat.hari2 aku tanya..dah pegi kedai ke belum?dah tempah ke?yela kita duk jauh..dia disinun..kalau dekat dah ku bawak kain tu pegi tempah sendiri.hee lelaki ni payahkan.. bila kita serius bole dia buat main2.

Tapi Alhamdulillah baru je dia bagitau kain dah ditempah..senyum lebar aku!hehee Kain aku beli kat Jakarta kot..sepasang aku ngan dia..tema tahun ni adalah kaler Purple!! Mesti cung kan.hee



No comments: