Thursday, June 23, 2011

Seronok dapat RM10??

Kecah la dapat RM10 pun suka!hahaa.. Ingat tak aku de jual baju? Baju baru pakai 1 2kali.. Masih elok lagi.. sayang nak buang dan terbiar tak dipakai.. so aku jual murah2.. ada orang nak beli aku jual..kalau xde simpan jela sampai dimakan tikus.hehee

So tadi budak yang deal ngan aku tu datang amik baju..RM10 sahaja!! Murahkan.. :) Tak perlu susah2 aku nak ke pejabat pos.

Rasa sangat berpuas hati ade jugak orang nak beli baju tu.. ingatkan xde.. coz xharap sangat orang nak beli kan..yela baju dah pakai sape yang nak.. tapi baju tu semua elok2 juz pakai buat shooting.

Memang xde untung pun baju tu..aku tak kisah tapi sangat puas hati bila ada yang nak beli.. Camtu agaknya ek orang meniaga..aku dapat jual 1helai baju pun dah suka.hehee

Harap lepas ni ada lagi orang yang nak membelinya.. ^^


Ni yang rasa nak buat bisnes ni..hahaa



No comments: