Thursday, January 19, 2012

Azam Baru 2012


Hai kenkawang blogger..dah lama rasanya dah tidak meng'update blog ni.. betul2 takde masa, idea nak bercerita, xde tenet..hehe Now 2012 Tahun baru azam baru hidup baru ;)

Since 2008-2011 bekerja kt KL Banyak kenangan pahit dan manis yang tidak dapat ku lupakan.

2012 - dah balik menetap di kampung..tidak bekerja di Kuala Lumpur lagi..sekarang kerja baru as Conveyancing clerk. Ni adalah kerja lama aku sebelum merantau di Kuala Lumpur. Kerja lama tapi ditempat baru..

Suasana dan keadaan kerja sekarang sangat best sebab dah ada sedikit pengalaman dalam pekerjaan ni.. harap kekal la sampai bila2..InsyaAllah :)

Azam baru tahun ni adalah tukar status!! SAYA MAHU KAHWIN!! hahaha bunyik cam gatal je kan..hihi sebab sekarang dah jadi tunangan orang..hihi langsungnya pertunangan tu pada 12/2011..A day to remember <3

InsyaAllah dengan izin Tuhan yang maha esa, kalau dimurahkan rezeki, dipercepatkan jodoh, panjang umur..hendaknya tahun inilah pernikahan akan berlangsung..
LOVE HIM VERY MUCH!! Doakan kami bersatu cepat2 ye sahabat :)
InsyaAllah ku doakan jua untuk..Aminn


OKlah itu sahaja dari saya Cik sha setelah sekian lama tidak aktif blogging..ada masa lagi nanti kita bersua lagi diblog ini yer..

Sayang sahabat blogging!!
^___^


1 comment:

rental mobil balikpapan said...

11 tahun yang lampau ya..semoga menjadi keluarga yang samawa..Aamiin