Monday, March 30, 2009

Terkejar2


Pagi tadi aku lambat bangun pagi, so aku mesej ofismate dan bagitau yang aku lambat sket arini coz kepenatan sampai dari Terengganu lewat pagi tadi., then die bagitau ade meeting Kul10.

Aduyaii, camne aku bley lupe harini 30hb Boss nak buat meeting demo.tapi sure aku tak terlibat, tapi juz nak meghadirkan diri.huuhu.Terukknyess.

Tak jadi nak sambung tido.Aku terus bangun ngan tempat tido pun tak kemas, mandi pun mandi kerbau jer.hahaha.Baju pun tak gosok, selendang aku rembat kawan punyer jer yang dah bergosok.hihi..Makeup tetap makeup.

Tunggu bus membuatkan aku naik menyampah dan bengang giler.dari kul0900 sehingga lah pukul1000 bus Metro68 baru datang.Yang menyakitkan hati bile kite nak 1, dua2 datang.ermm..

Aku mesej kawanku dan tanya meeting dah bermla atau belum.Alhamdulillah, 1030 baru start.Dalam punyela gelisah, asyik2 tengok jam burk ni.takut tak sempat.hikks.Sempat lagi cik hati aku maki si drebar bus nih.huh.bawak bus cam bawak buah ke?bawak lembu ke?huk..Pemandu yang tak berhemah.

Sampai opis jam sharp pukul1030.Aku terus ke bilik meeting.Nasib baik ler tak mula lagi..Takut gak tiba2 jer kena sound.malu aku.hihi

*Berdebar2






4 comments:

Nashrul Sabri said...

next time, tido awal. so that pagi2 x perlu terkejor2. hahaa..

Scha Abdllh said...

UD : nak tido awal gane.pagi tadi kul5 aku smpai dari kmmn.huhu..xckup tido.=(

Nashrul Sabri said...

Aik.. Dalam bas x tido ke? hehee.. =P

farish izaryl @izreez said...

hehe nsib sempat g meting kan hikss