Saturday, April 18, 2009

Jangan baca kalau tak suka - Geram!

Mana aku pergi ade je orang dotDotdot.Tak pernah nak lari dari situasi camni.Pegi situ jumpa jugak, pegi sana jumpa jugak.Sakit hati.Kalau diikutkan nak jer aku lari dari bumi ni.Pergi Marikh ke, pluto ke.

Selfish betul la ko ni kan.Kenapa tak sell benda laen.Ape ke benda yang ko dapat.Buat orang rasa marah lagi la.Aku ni nak cakap baik takdela, kutuk ngko kat blakang jugak (dlm BELOG). Tapi aku ade rasa bertimbang rasa jugak.(Hati Tikus)

Bila ko nak tido aku padamkan cahaya yang menyinari dunia kecil ni.Bila ko nak beribadat aku perlahankan volume.Bila ko nak gayut juga aku perlahankan volume.

Kurang ajar jugak sikap ko yer, baru jer nak pakai losyen dah dipadam kan cahaya tanpa soalan pun ko tanya.Tak nampak ke deq aku buat ape.

Tapi waktu aku untuk semua tu, kemana??Bila aku nak tido, aku biarkan ko buat kerja.Teruskan aku tak kisah.Bila aku tido ko cakap kuat2, sampai nak pecah dunia kecil aku ni. Nak retak pintu gerbang dunia aku.Argghhhh!!

Bila aku tido lewat, ditanya soal bagai.Blurr kejap.Lalu aku soalkan "Kenapa??bising ke?" (walhal aku hanya berblogging) ketika itu.Pandai plak jawab "Tak la, bukan kawan nyanyi pun"..Hah, tau plak ko aku tak buat bising.Suka hati aku la nak buat ape.

Aku tau arini ko tak sihat, kubiarkan cahaya yang menyinari malam itu, digelapkan.Biar aku bergelap kerana aku bertimbang rasa.Nak cakap ikhlas memang cam tak ikhlas bila aku godek2 kat belakang.Tapi bertimbang rasa la sket.


p/s : Dalam gelap ler ni dari pukul 0800 lepas dinner, sampai ler skarang.Cam takde letrik plak.huhu




No comments: