Friday, April 17, 2009

Fakta

Satu hari ngadap BELOG je.hehe.Busan tak busan buat jugak.Dah takde pe nak buat.So today, aku buat tutorial cmne nak wat TOP OF PAGE tu dan juga notification alert la kot bila di right click.hehe.NO COPYCAT la konon.haha

Kalau bab2 koding , nak design2 belog serah je kat aku.Memang aku suka, tapi tak pandai la coz masih belajar lagi.Dan aku juga suka explore sendiri je.Tengok je cara2 nak buat , then follow the step.

Dah lama aku tak edit gambar, cam sebelum2 ni aku buat cover magazine, album, poster filem, header.Konon la kan, nak jadi cover magazine tak dapat, buat sendiri jela.haha.Crazzz

Emm, skang dah bosan lak.Ade angin (mood) die jugakla nak buat benda2 ni.

Kesimpulanya disini, sememangnya aku minat pada seni.Dari kecik2 lagi.Dari lukis kartun, potret, permandangan semua aku buat.Abstrak pun ade.So sekarang bezalah sedikit berbanding dulu2.Skarang dah malas nak pegang pencil, brush bagai2 lah.Dan bermulalah sekarang hobi dengan edit gambar sedikit design2 yang hodoh.hehe.

Aku juga ngah belajar nak buat portal dari seorang teman dan bleh buat market la cket.Aku juga bercita2 nak jadi cam die, bleh ajar orang jadi cikgu dan juga buat bizness.hehe.Otak bizness jugak. ;P



p/s: Tajuk ade kena mengena ke ngn n3??haha




No comments: