Friday, April 17, 2009

Shhh, jangan tegur!!

Shhhh, jangan tegur.Walaupun, anda bercakap didalam hati, nanti die dengar.Kalau tegur terang2, terasa plak die. Tak pasai2 kena sampuk.hehe.Ni yang cik Hati aku selalu cakap bila sesuatu yang boleh buat bulu roma terpacak.Masih terpacak??hee.

Adoi, ni kira teguran ke ape?Ni dah kire mengumpat la kan.haha.Dah jauh tersimpang nih.Maaf ye cik/Incik H***U.

Tadi masa aku pegi tandas dah tak tahan sangat dah, nak terkucil.Oopsst..hee.Tandas kat opis ni ade empat.Yang tandas kedua tu rosak agaknya, coz ade kertas tisu yang diletak dipintu (sendal). Tapi memo pun takde yang menunjukkan tandas tu rosak.Tandas2 lain juga kosong.

Tiba-tiba............aku terdengar cam orang tekan flush.Meremang mak oi bula roma. Aku pun mai teringat ler citer JANGAN TEGUR.Terus tingat part Julia kena kacau kat tandas hospital.Ooo, mak tidak.huhu.Orang2 cakap kalau meremang bula roma tu, ade something la kan.Tapi ntah betul ke tidak takleh la percaya sangat.

Takde sorang pun yang pegi toilet masa tu.Sape ni nak kacau aku eh??huhu.Aku pun cepat2 ler selesaikan ape yang patut.Terus blah dari tandas.

*Lega*



2 comments:

Sweet Thinker said...

"beliau" tak ikot u balik ke? :p

Scha Abdllh said...

ST : Ishh, namo mintak jauh..hikss
(penakut) ;P