Saturday, April 25, 2009

Sedar tak sedar

Kenapa pic blog archive aku letakkan kat atas?Erm, tengok la n3 bulan April banyak sungguh.haha.Melebihi dari bulan2 yang len.Bape kali ganda tuu banyaknyer..Totally 107 and akan di UPkan lagi sesampainya hujung bulan ni.hahah.Giloss.

Ape yang aku merapu pun tatau la.Aku banyak bermain ngan jiwa bulan nih.Jiwa bergelodak.Banyak yang diperkatakan, dikabarkan..Maknanya??takde maknanya.he2So, macam2 hal lah yang aku lalui sepanjang bulan April ni.Erm, mintak2 takdela next month camtu.Banyak n3 lagi bagus kan tapi yela, tamo sedey2.Ni bulan April aku banyak sedey2 ni.huhu.

Tak lama, beberapa hari je lagi nak masuk bulan Mei, Hari Pekerja (tak sabar nak tggu hari tu), Hari Ibu (MISS U LOF U) ~ waiting for me anakmu akan pulang, Hari guru (Thanx pada guru2 yang mendidikku sehingga menjadi sasya yang sekarang nih)haha.Budushh.ER, not forget (Amirull befday ~ Misshu u too bro) - Bila mau datang KL lagik nak pegi kedai bundle u lepak2.Udah lama nggan ketemu..Misshhu damn much.

So, Mei waiting for me.Panjang umur kita kan ketemu ~ MEI.



2 comments:

NAZ said...

semoga panjang umur ::)

Scha Abdllh said...

alhamdulillah ;)