Tuesday, May 5, 2009

She's worry n get lazy

Malasnye aku nak update blog.Dah 2hari blog aku biarkan begitu sahaja.Malas, bosan dengan tenet lembab cam siput.Kalaula blog ni boleh koyak cam kertas, aku koyak jer kalau dah rasa bosan.haha.Pastu buat balik yang baru.hehe.Erm, kenapa la jadi camni ek.huhu.

Esok nak balik KL dah.Risau nak tinggal rumah.Mak Ayah camne nanti.Satu lagi aku risau hal keje.huhu.Dah lama tinggal.Meeting ntah ke mana.Ya Allah, aku tak minta benda ni semua jadi...mesti aku dimarahi boss.Mesti dengar cakap2 belakang, mesti diorang cakap aku macam2.Tak pun maki-makian.Tak pun besok luse "kamu diberhentikan!!"..Ah pe aku peduli.Mak aku sakit, takkan aku nak tinggalkan.

Hati aku ni ngah mikir macam2, resah , gelisah semua ada.Nak tinggalkan kampung.Dan meneruskan kehidupan as usually.Bosan2.Bila la aku mau...........




No comments: