Friday, June 19, 2009

Am Not Lesbi

Apakah Lesbian?
Lesbian adalah perempuan yang mencintai perempuan. Perempuan yang tertarik baik secara emosional maupun seksual terhadap perempuan lain. Banyak lesbian yang meyakini bahwa ia memiliki perasaan itu karena pemberian Tuhan dari lahir (given).Ketika seorang perempuan yang mencintai perempuan memutuskan untuk menjadi lesbian maka itu dikatakan sebagai pilihan orientasi seksual. Dan ketika dia dengan yakin mengatakan “Aku adalah Lesbian”, maka itu dikatakan sebagai identitas seksual.

Bagaimana mengetahui diri anda Lesbian?
Seorang perempuan mengetahui dirinya lesbian ketika ia tertarik baik secara emosional maupun seksual kepada perempuan lainnya. Jadi ketika kamu merasakannya, tak usah ragu dan takut untuk mengakuinya kepada dirimu sendiri bahwa kamu lesbian.(Aku bukan seperti ini yer - naluri ku tetap kepada kaum adam)hehe..

Kat atas ni aku google jer keyh..

***

Am not lesbian??Ohh..jangan pikir bukan2 ye para sahabat..Aku jatuh cinta pada seorang gadis kerana kecantikannya, kerana keperibadianya..Dia memang cantik.Besarnya ciptaan Allah. Bukan aku sorang je puji..jutaan wanita len pun puji.

Aku ni kira admirer dia la..hahaha

Dia bukan artis, bukan terkenal..mungkin juga terkenal tapi dikalangan teman2 nyer..dia sebaya dengan aku.Dia memang cantik.Dia tak kenal pun aku..Tapi aku selalu mengikuti perkembangannya.So gojesss..cantik luaran dan dalaman dari segi cara dia bercerita di blog..dia mungkin gadis blog jugak, tapi tak kot.. :P

Aku takmo cakap pape..nanti korang carik plak.Aku tak penah puji perempuan secantik dia.Coz dia orang biasa2 bukan artis pun.Dulu aku pernah terserempak dia kat PUDU waktu aku balik dari Melaka.Dia ni suka bergambar..very potogenik bukan potogedik..siyess cantik..hehe


p/s : Tak salahkan kalo suka kaum sejenis..Wei jangan spam aku dah..aku bukan less yer..:))

Amaran : JANGAN SALAH PAHAM AYAT DIATAS!!


2 comments:

Fah@Umi said...

sape3..aku nk tau gak

Scha Abdllh said...

fah : biarlah rahsia..hehe :))