Saturday, June 20, 2009

Baru ku tahu

Hari ini aku betul2 tension.1st masalah aku yang tak selesai2.Kini aku tahu siapa kawan dan siapa....Famili is the best fren..ever n ever..Bila kita susah tak sesiapa yang tolong.Bila kita senang berlumba2 datang mencari dan berkawan..

Hari ini juga mungkin aku tak dapat tengok konsert..huhu.Sedih.Tapi tu bukan masalah yang aku tension sangat..Tapi aku perlu sattlekan masalah yang lebih perlu lagi..tadi tetiba nak balik kampung last2 tak jadi plak.

Aku dah takde tempat nak mengadu.Belog inilah pendengar setia aku.Aku tingat nasihat kawan aku ni Fah..


"Setiap perkara yg berlaku ade hikmah disebaliknya, berbaik sangka & think positif...cuba lihat org lain yg lebih teruk keadaannya dan kita kene bersyukur dgn ape yg ada.."


Betul Fah ada lagi manusia yang lebih teruk keadaannya..Tapi bila jadi camni aku tak kuat..aku nangis...aku tak kuat.AKu lemah..Tapi aku pasti setiap yang berlaku ada hikmah..Allah ingin menguji kesabaran kita.

Maaf...aku selalu beremosi kat belog..tapi inilah aku..takde tempat nak meluahkan segala yang terbuku dihati..walaupun dia tak dapat menolong..sekurang-kurangnya dia mendengar..hilang sedikit rasa resah dihati..dan juga Kepada-NYA..


p/s: Blog ini bagai diari kecil untuk aku atau tempat luahan..biar pun orang tak suka..biarlah semua dunia tahu.aku tak harap pun mereka baca..tapi ini semua adalah rasa dari hati aku..tak suka tak payah baca.
Bila ada yang bagi pendapat itulah nasihat bagi aku..aku terima..walaupun tak kenal tapi ia bermakna bagi aku..lagi aku simpan masalah lagi bernanah dihati ni..



2 comments:

Fah@Umi said...

takper, aku akan sudi membaca setiap luahan hati mu..:)

bykkan berdoa, semoga dipermudahkn segala urusan2 mu..amin.

aZhuda said...

hi syea...
npe ni..
ade mslah ke..meh bgtau ude...
:)