Wednesday, June 24, 2009

Macam2 hal

Semalam kan aku rasa banyak perkara yang aku tak suka dan menyampah berlaku kat aku.Saja nak kasi aku sakit hati kottt..Tetapi bila aku ingat balik ada jugak kelakar.Dalam satu hari macam2 terjadi kat aku.Ade je yang tak kena.

Pertama, pagi time aku nak pegi kerja, minggu ni aku akan naik rapid je.Save budget.hehe.Dah lama jugakla aku tak naik Rapid, coz bas 0830..yang paling awal cket kul0700.Gile ape aku nak naik bas kul7..sampai opis kul0730..Mana aku nak duduk pepagi buta.huhu.Ya Allah, betul2 cam sardin Ayam Brand tuh.hihi.Terpaksa duk kat belakang ngan bangla2 yang korang sedia maklum tau kan yang BAUNYA..Fuhh...dasyat..nak pengsan aku dibuatnya..erkk..

Kedua, time nak balik..naik rapid jugak..masa tu dapatla tempat duduk..Then aku baru je nak terlelap aku rasa cam ada sepasang mata yang merenung aku.Tak jadi aku tido.Duk tengok atas bawah cam nak makan.Nak je aku cungkil biji mata dia kasi kucing makan.huh

Ketiga, bila sampai umah ada lak tutttt..hurm terasa jugakla..tapi buat bodoh je.yeke aku buat bodoh.hehe.Cik Sasya ni takkan camtu mesti merajuk sket.hehe.Tapi memang terasa.

Keempat..Syikin datang TRANSFOMER..Jom2..Odway kesana adalah satu kumpulan Mamat pakistan nih.Duk kacau aku ngan ckin..Erkk, seriau gak badan ni.Takut2..

Kelima..naik tren..geramnyer aku..Duit 50sen tak masuk lak.Mongokla mesin tu.Dahla nak cepat.Tangan aku dah terketar2 takut tak sempat naik tren..Bape minit ntah aku duk kat Mesin tu..semua duit taknak..Last2 aku mintak tukar ngan dua orang dak remaja ni.hehe.Kelakar lak.Dia bagi jer syiling kat aku..hehe.Nak bagi duit tanak.Malu2..merah padam muka aku.Tapi takpela sekali sekala wat muka comel..haha

Keenam..kat One Utama..aku duk melepak sorang kat satu tempat..tetiba datangla Mamat2 duk sebelah.Bukan kacau aku pun, tapi buat aku menyampah.Betul2 tepi aku..xde tempat lain ke nak lepak.duhh..Pastu snap pic lagi..aku pusingler kat tempat len.hoho..mana tau kan muka ni yang nak disnap.haha..aku pun blah dari situ..ishh tak lama je aku blah..takde dah dorang tu..hurmm..geram2

Ketujuh..dalam panggung dah..dak yang duk belakang aku tu memang kurang ajar..korang selesa tak kalu duk ada orang gedik2 kan kaki dia then kena sit uols..errr geramnyer nak terajang2, maki2 je dia tu..duk cam ayam nak betelur..herm...

Last ada jugakla perkara betul2 buat aku terasa semalam..sorry..but im enjoy it.

No comments: