Wednesday, June 24, 2009

Nak Hp boleh?

Aku cam patah kaki je takde camera lam hidup aku.Patah tangan la ek..Ke patah ape?pape jela.hehe.Dulu ngan hp aku tu..p mana2 je..mesti klik2..suka sangat..skang dah takde gambar terbaru.Jeless dowh...tengok korang bergambar..huhu..

Erm nak beli camera ke hp baru je?Aku ni lebih suka hp daripada camera digital la.Coz hp ni 2 dalam satu..senang..Leh MMS..Kalau nak gambar cantik beli camera jela.Tapi aku xnakla camera.Hp lebih cukup bagi aku.Aku nak hp aku balikkk..boleh ke?Kodok tak selamatkan pun.huhuk

InsyaAllah dapat gaji nanti akan ku beli hp baru..yeke?hehe..Kalau ada duit lebih la.Memang xduk senang la xde camera..Dah tabiat ek..korang pun cam aku ke suka bergambar??haha..biasala tu..


1 comment:

eyna said...

yer.. sy suke tngkap gmbar n bgambar..hohoho