Tuesday, June 30, 2009

Mengantuk

Memang buruk perangai jika anda mengantuk.Tak kira dimana anda berada.haha..

Dalam bas memang sure nak tido, sampai kepala tersengguk2 ke depan..tak pun lentok atas bahu kawan atau sesiapa sahaja yang berada disebelah.

Kalo terlentok atas member takpe, tapi kalo atas bahu yang korang tak kenal naye.huhu.Atau orang gila seks cam terjadi kat aku.nak amik kesempatan lak.dush2!!Kena hati2..

Ni aku biasa lalui time balik kampung.Kepala aku asyik terhantuk kat tingkap bas.Tapi tak jugak sedar.Makin syok ada.hahaha

La ni plak, masa duk dengar ceramah yang membosankan korang.Erm lagila.Banyak lagi la mana2 tempat yang leh wat kita mengatuk.Haa, tadi aku ada meeting or UAT..

Aku tatau dah nak buat camne..ngantuk sangat2..berat giler mata aku nak bukak.Sampai client tanya aku 2x baru aku jawab.masa tu dia tanya aku ngah blurr.haha.tapi xde la aku nak tersengguk depan pc tadi.

Nyaris2 jela.La ni pun ngah ngantuk tahap gaban lagi..macamna ek nak atasi masalah mengantuk.Tido cukup je.huhu.


p/s : Tolongla ngantuk ni.hurmm.
T__T


1 comment:

atok said...

nk tdo kat umah la
eheh