Tuesday, June 30, 2009

Shopping @ Mines

Semalam balik keje, mandi2 terus bersiap ke Mines nak shopping barang keperluan aku.Cam milo paket, shower, biskut dan semua2lah untuk stock 1bulan nih.huhu.Banyak jugakla habis dekat 100.Erm nak jimat tapi cam terlebey sudaa.Ishh2, memang boros la aku ni.

Last day datangsini, benti kat Putra then pegi makan MCd kat Mall, sempat lagi aku usha2 kat parkson.huhu.Mencari sesuatu yang pasti.haha.Tau2 jela tabiat aku yang sukar dikikis.Buruk perangai.haha...lelaki pun lari agaknyer..shopping je keje..takpe bukan duit sape2 pun..duit aku kan.hehe

Masa balik kampung aritu ade pegi kuantan ngan dia..pegi ECM, MegaMall, Kuantan Parade..tapi satu benda pun aku tak beli.camne tuh?2 3 kali ronda2 lam tempat tu semua, satu barang pun aku tak beli.Ada yang berkenan tapi nak taknak je beli..Yela muka dia cam mencuka je...tanya ok tak, cam tak ok jer.huhu..

Mula la bila balik umah aku duk tingat baju yang aku nak tu.Nak baju kuning...nak baju kuning. Brand Nicole.. memang cantik.baju tu kat MegaMall.Bila cari kat Mall sini takde plak.Yang ade Goggles je.huhu.Kempunan la..ermm..So amik goggles je la.Chakred Shirt RM80.90.

Ohh, dah melencong jauh upenye..kat Mines aku ngan 3orang rakan.Awek2 cun melecun jalan2 buat lawak bodoh kat Mines.haha.Gempak satu Mines..yeke??Balik nasib baikla ade orang nak hantar.Tak payah aku nak jalan kaki jauh2.

Sebelum pulang rumah lepak kat Syed Bistro dekat South City Plaza.Makan la dulu lapar ler..Nasi lemak Ayam memang best - RM5.50..Then mata pun dah ngantuk, lepas perut diisi.Nak tido la..Balik umah Terkejut berukk..Hosmate aku dah tido kross2..Baru sampai dari kampung.Dan satu insiden telah berlaku.Gotcha!!



p/s : Tapi rasa cam tak lengkap..pic satu pun xde dalam peristiwa di Mines dan Kuantan.huhu..I wanna camera. :(


No comments: