Monday, June 29, 2009

Tak puas

Hari isnin yang membosankan.Takde mood nak keje.Bosan bosan bosan.Dahla semalam rasa cam taknak balik je KL.Aku tak sesuai la hidup di KL nih.haha.Yela orang kampung tetap orang kampung jugak.Coz aku lebih suka berada disisi atau lebih dekat ngan orang tersayang.

Jauh2 ni susah.Sebab tu la aku 2minggu sekali aku rela balik kampung coz nak jumpa diorang.Tak kisah la aku sakit2.hehe.Nak kata aku ni manja ngan famili tu takde la..tapi ade kut cket.hehe.

Ohh..2hari lepas memang tak puas berada dikampung.Banyak benda nak dibuat tak sempat.rasa cam nextweek nak balik lagi.haha.Gila2 la aku ni.Kalau la aku leh drive rasanya selalu je aku balik kampung.Takpe tak lama lagi.Soon..hehe

Makan durian tak ingat dunia la.Ermm pagi2 je dah ngadap durian.Sarapan durian je..asyik makan je aku ni duk kampung.badan tak gemuk2 pun.kehkeh..(aku nak gemuk sebenarnya)


p/s : Rindu serindu rindunya~lalalalala ;p


2 comments:

Syahirdarksyde said...

nak gemuk? gurls bukan nak kurus je ke sume??

SASYA WILLIS said...

hehe..jgn pelik..nak gemuk coz rs cam kurus je.haha :))