Friday, June 12, 2009

Miss India

Penat woo arini keje.heh..cam nganjing jew.haha..0535 aku kuar opis, tunggu bas.Kat sini jerebu teruk sangat.tapi kat Putrajaya tak disenaraikan dalam senarai tempat yang kena jerebu paling teruk.Tapi aku tengok dah tahap gaban kena bakar jewh..haha.Berkepol2 asap..heh.Camne tu yerh??

*Ingat nak pegi pasar beli burger..arr tak jadi plak isau kut2 ditinggal bas.huhu..So aku simpan ler niat dan tunggu ler kat situ sambil nepon seseorang dari jam 5 tak dapat2.naik hangin aku dibuatnyer.Last2 si Fendi yang tepon.


"Jom kuar??"

"Malas la bro..lepak umah je kot..next week nak balik kampung"

"Malam ni?"

"Penat oo..baru balik keje"

" Ok2 sok eyh..nanti i roger"


Memang aku dah malas nak kuar lepak2 dihujung minggu sejak 2bulan yang sudah bila ada broadband ni dan ngadap belog je even aku cam dah muak cket..huhu.Nak buat camne.Makin tawar dah.hurmm.Ok sambung kepada citer kita..heh..

Alahai, naik bas ni yang tak syok bila takde tempat duduk.Penat doww, setengah jam berdiri.Tapi tadi tak sampai 3minit aku berdiri....


"Dik.."


Sorang laki berkulit putih, orang iban kot.hahha..memandai jerk..Dia tunjukan tempat duduk kosong kat belakang sekali.Aku pun dah orang bagi tempat pe lagi..Cepat2 ler pegi duduk.Arr lega..Kat sebelah aku ni ada sorang awek..


"Adik kenapa rambut panjang?Tak mau potong ka?"

"Kasi Rawkk la"

"Oooo.."


Cupp..cupp..dia bukan habaq kat aku yer..Kat kondaktor bas tu rambut panjang..hehe..Peramah awek ni.Suddenly..Trutt..Trutt..hp aku berbunyi.Ooo, kakak ku mesej, tanya bila nak balik.


"Adik tau mesej ka?"

"Hah?"

"Boleh tolong mesej sama kakak saya tak?..tak pandaila"

"Oo..ok2"

"Adik bagitau...(Kakak hari ni keje ke cuti..nanti mesej saya).."Aku toktek..toktek taip mesej.

"Ok dah"

"Sudah hantar..tima kasih"


Hurm macam2 la..senyum sorang2 jer aku ingat miss tadi..hp baru lebih canggih dari aku.Hp aku ni buruk je.Nasib baik la MISS INDIA ni pakai NOKIA jer.Leh gak aku godek2..Senang sangat coz aku dari dulu dan kini hanya NOKIA saja..So tunjuk teror la.haha.memang peramah dia ni.Hurm hp dua lagi uu..tapi tak tau nak guna..kesian2..bagi jer kat aku ni haa.heh


p/s : Tolong-menolong dan bantu-membantu amalan mulia..Tolong saya boleh??Kasila hp camera satu..huhuk.. :))
p/ss: Maaf yer SPM - BM dapat 2 jer.. ;p



No comments: