Thursday, July 16, 2009

Apa Pendapat Korang?

Salam wahai para belogger sekalian..Sekarang saya baru je lepas makan..Korang bagaimana pula yer.hehe..Ohh amatlah kenyang dengan hanya memakan mee meggi.Sifat kemalasan akhir2 ini, membuat aku bersifat aktif ngan Meggi..boley ke camtu?ahaha..

Sekarang aku juga amat jarang update belog..Kalau dulu2..1 hari bersamaan 2 3 entri..yeke?Ini kerana bz ler sangat2.Balik keje on9 kejap then terus tido..ishh kenapa ler cakap canggini.Skima tak patut..eheh..


Udah2 ler yer..berbalik pada tajuk kita pada malam ni..ingin ku tahu pendapat korang bagaimana kalau aku tukar template.Aku dah rs bosanla..tapi nak buat balik susah tu..aku rasa wajah belog aku skang dah buruk jer..ehehe..kuning je..xnmpak cam putih da..sebab dah lama kan..poyo jer.ehehe.

Aku suka yang nampak simple, kaler ala2 sweet gitu dan bersih(dalam kategori kaler la)..tak sakit mata.Pastu bila aksesori2nye yang sedan2 aje..tapi tula susah skang, mana aku nak cari template cmni..tapi len sket la.

Ada bagus ke kalau aku tukar template??Tukar wajah baru?Ada sape2 tau mana2 leh dapat template yang bagus2, comel2.

Tapi skang amatlah malas untuk aku tukar dan edit mengedit coding2 dalam template tuh.
.


No comments: