Wednesday, July 15, 2009

Perkembagan yang bagus

Alhamdulillah satu perkembangan yang bagus terhadap diriku.hehe..Orang putih cakap sofa ngan sogud..ecehh..tak paham sudah..ahaha..Well my bapak mertua ada call la..hi2..terkozut den.Senyum lebar aku tadi.Penat lelah, takut, risau, tension semua hilang..Mana taknye leh gelak tawa ngan bakal bapak mertua sampai ke telinga.ahaha..Lawak2.Oh bapakku tadi call, tanya pasal kereta camne.Aku cakap sofa sogud la.ehehe..

Korang tau kan, aku ni mana de lesen lagi..pkai kereta..bonguks..tak sabau2 nak pakai kereta.Kan dulu aku ada cakap takpe driver ada.hee.Dialah yang jadi mangsa aku nanti.So, bapakku tadi tanya la bila nak amik lesen.."Bila nak amik lesen?Ok dah slow2 pegi amik takkan nak suh Izam bawak je.."..(Gelak Tawa disitu).. :))

Huhu..aku agak keriangan mendengarnya..senyum ler..borak pun panjang lebar ler jugak..so tadi yang aku duk risau tu..masa tu aku ada kat MID VALLEY mencari sesuatu yang pasti..ehehe.. Rahsia tau..so dats whyla i said, takut risau tak jumpa tempat tu..tapi aku redah je berpandukan alamat tertera di skrin telefon..tawakal innahu.. dok try dok tahu..hehe

Bapak mertuaku very supportingg lah.ehehe..he's very kind and gud person, humorous..eh nak takcle bapak ke anak nih.ahaha..bapak pun perlu tau..ahaks..untuk masa depan..betul kan..kan??

So gitu aje la yang diborakkan..Am heppy sesangat..


Dalam tren asyik duk senyum ja sesorang..balik sorang2 pun tak takut dah.Aku duk nasihat orang jangan balik lewat malam..tapi aku jugak yang balik lewat tadi..ada hal kat Mid..very important.Hari ni makan tak makan je..Keje berlambak..Jumaat last date kot.uhuhuk..Mamposs gue.


ps : Aku sangat2 penat dan gembira..diulangai aku sangat2 penat dan gumbira.kahkahkah
To Ida thanx :)..


2 comments:

joegrimjow said...

xp lagi kat mid ni
hehe
da lama da ni

Scha Abdllh said...

hehe..pegi ler..
best oo kat JUSCO ada sale :D
bapakk rmai, manusia kt sn.

shopping2..