Monday, July 13, 2009

Pitam

Semalam insiden yang amat memalukan diri aku sendiri.huhu.Sedih pun ada.Dahla balik KL ngan hati tak senang.Ada je yang buat aku sakit hati.Tengahari tu sebelum naik bas.Aku mogok tak makan.Akhirnya terima padah kat aku sendiri.

Sebelum naik bas, janji ngan orang tu.Datang lambat giler, mana tak aku marah.Dalam kereta aku buat bodoh je..diam, taknak bercakap.Sakitnyer hati aku.Tunggu kat bustop lama giler.Tapi agak berbahaya aku nunggu sorang2 kat bustop tu.Sorang Mat Motor berhenti..tanya aku cam2..aku pun konon angkat telefon dan buat2 bodoh..terus dia blah..risau aku..

Pastu datang lagi kereta berhenti..ada 2org kat dalam kereta tu.Pastu aku buat2 bodoh..buat2 gelisah..terus je blah mamat tu..yang ketiga ada lagi berhenti, kereta gen-2..yang ni aku takut muka cam penjahat jer.Tapi tak bape lama kemudian si dia datang parking belakang Gen-2 tu..


Aku cepat2 naik kereta..takut ler..tak pasai2 kena culik kang.Dia dah marah2 kat aku coz tunggu sorang2 kat luar.Habis tu mana aku tak sakit hati, datang lambat 2jam.Mau aku tak marah, meradang..tapi aku marah lam hati..xde la nak tengking2..diam membisu jer..paham2la dia.

Memang aku tak makan..mogok..Bas datang 0330..sampai kat chendor berhenti makan.Aku makan roti je..tau lak lapar.hehe..dalam bas plak duk ngan lelaki..muka cam penyangak, cam indon tapi dia polis..haha..yang aku tau dia tu polis coz, dia yang bagitau..aku tak tanya pun,.aku m'iyakan jer..aku buat2 la tido sampai KL..penat giler..padahal tak tido pun..

Aku duk belah tepi orang lalu lalang..tak duk tepi tingkap..dia memang dah duk sebelah dalam..tapi masa berhenti makan, dia suruh aku duk dalam..tapi aku dah serik kejadian yang dulu..sorang laki mengatal..saje je duk rapat2..aku ni habis kecik kan badan dah..leh ke kecikkan badan??hehe..lenguh aku dibuatnyer..


Sampai KL nak call member datang amik..tapi takut menyusahkan..Aku kuatkan jela badan naik tren..tunggu tren lak kat setengah jam..Sampai kat seputih lagi 2 stesen ke Serdang..mata aku berpinar2..muka berpeluh2..badan aku rasa lemah sangat..dah la galas lappy..orang plak penuh tren, aku duk depan sekali, takde sit..nak p tengah memang tak dapat.sesak.. lemas aku dalam tu..last2 aku terduduk..dalam keadaan sedar tak sedar..semua orang duk pandang aku...aku buat bodoh je..malu jugak..tapi nak buat camne.

Sampai bandar tasik selatan aku bangun berdiri..badan aku kembali lemah..aku mengucap 2 3 kali..berdoa harap takde ape yang berlaku..Akhirnya sampai di Serdang cepat2 aku keluar dari tren dan duduk dibangku..disitulah aku muntah..tapi air je yang kuar..then aku minum air , sapu minyak angin dan berehat seketika..nak balik rumah jauh gak..hari pun dah lewat..nak tunggu sampai kul berapa..so aku gerak perlahan2..cam orang mabuk ngah jalan..dahla bawak 2beg..

Aku memang dah serik..kena makan dulu kalau nak kemana2..pagi tu aku sarapan durian je.ahaha..nasi tak makan.tengahari makan roti je ngan air kosong masa lam bas.tapi takde lak perut aku lapar..biasa je.Len kali kena makan..xnak lagi mogok.huhu

Dah selamat sampai umah..aku terus pegi mandi, kepala pun dah sakit..dah siap mandi tidola.



ps: Sekarang pun badan masih lemau..
T__T



5 comments:

naz said...

tengah marah semua redah:)

Syen said...

ish.. cool yer..yang penting dah selamat..

SASYA WILLIS said...

alhamdulillah selamat :)

aZhuda said...

lain kali jgn cam gitu lagi ye...
lme dh xnmpak sya ...

SASYA WILLIS said...

azuhuda : not anymore :)
skang masuk kje kul9 lak..balik dah kul10, 11..pagi lewat sket la.hehe