Saturday, August 8, 2009

VIVA FOREVER


Hai hai hai..salam untuk belogger semua. Dah lama Missscha tak menjengah dan mengupdet belog. Paham-paham jela bila Missscha berada dikampung.hehe..Semua benda den tak caro. Malam ni je bila ada masa terluang sket.Dah penat2 lepak luar masuk bilik apo lagi baru nak belek belog nih.

VIVA FOREVER??Hurm,..nila yang Missscha duk tunggu selama ni, dah ada depan mata. Suka tak terkira. Waktu dulu2, Missscha nak EGO, dapat je.Skang nak dapat satu ni susah giler.huhu. 2bulan jugak Missscha satlekan. Hurm ada sedikit masalah. Dulu Missscha nak MyVI kan?Haa, tu la tak dapat. Ada hikmah disebaliknya semua yang berlaku.

Missscha suka sangat bila dapat gembirakan hati Mak dan Ayah. Alhamdulillah, Missscha dah tunaikan apa yang Missscha janji dulu ngan diorang. Tapi ni masih tak cukup lagi untuk membalas jasa mereka. Yela, dari kecik, dalam perut lagi Mak dan Ayah jaga kita sehinggalah dewasa. Mana nak sama dengan apa yang ada sekarang.Jasa mereka amatlah besar dan tak ternilai. Sekurang-kurangnya ini adalah hadiah kecil buat mereka. Ikhlas dari anak ini.

Missscha puntak puas lagi drive, p jalan2..huhu. dah balik KL xde la lagi.huhuk. Tinggallah VIVA comey ni kat umah. Missscha tak bawak balik KL yerh. Lesen pun lum ada lagi.hehe. Tapi ni kereta untuk Famili. Sape2 kat umah pun leh pakai. Tapi pemiliknye tetap Missscha.haha. Bila Missscha balik kampung je, kuasa penuh atas kereta ni Missscha la.hehe. Tak sabar nak amik lesen lak.huhu.Kereta dah ada lesen pulak..haissho


2 comments:

::Em Hej:: said...

waaa..bestnye..dpt kete baru...:)

Scha Abdllh said...

su sesangat :)