Monday, November 9, 2009

Chelsea!! Chelsea!!

Phewww..Pom!Pom! gurl..haha

Bangun pagi, aku dapat mesej dari Mr.Izam. Report BPL semalam MAN U vs CHELSEA. Chelsea lead : J.Terry 75 katanya..Urghhh 1 - 0. Kadang2 aku tak percaya jugak pe yang dia cakap. Selalu je tipu aku bila Man U menang ke, dia cakap kalah. Dengan rasa tak puas hati aku terus buka Bharian. Alamakkkk betul la..huhu..sedey2..

Pastu pagi tadi on the way kerja, kat Hitz.fm..lagu Chelsea!Chelsea! Mak aiii..sukanya dorang ek.huh..kurang asem..sampai aku terikut2 dorang nyanyi.hahah..

Sekarang Chelsea ranking pertama dan arsenal kedua. Maka Man U jatuh ke ranking ke-3. Aku tetap Man U..Man U yaw!! takkan beralih arah.huhu. 5 mata ketinggalan..takpe2!! RED DEVILS kuat!!

Dan berpuas hati keran EVANs telah flying kick Drogba.hahahaha..i liked..




ps : Glory Glory Man U


3 comments:

joegrimjow said...

seb bek tak pukul liverpool
klu x
hehe

Qib said...

Syasya.. sedih nye MU is ranked third?
betul??
wuhuuuu,, sediihhhh...
CR7...xda, MU trus jatuh..

Scha Abdllh said...

joe : oooo die liverpool yerk..ahaha..sm ngn mr.izam tu.huh..


pinqib : yelorr..huk2..cian Man U.